ALLE ANTWOORDEN OP JE VRAGEN OVER HORECA ONTZEGGING
Ontzegging Almere

Klachten

Hieronder staat de gehele klachtenprocedure zoals deze in werking wordt gezet bij melding van een klacht. Zijn er naar aanleiding van onderstaande punten toch nog vragen neem dan contact met één van onze contactpersonen.

De betrokkene kan bij de klachtencommissie schriftelijk een klacht indienen tegen het feit dat hem/haar een waarschuwing of CHO is opgelegd; 

  • De klachtencommissie, bestaande uit vertegenwoordigers van KHN-.Almere, de politie en de gemeente, behandelt de klacht;
  • De klacht dient binnen 14 dagen na ontvangst van de CHO of waarschuwing te worden ingediend bij de klachtencommissie;
  • De klacht heeft geen schorsende werking voor de waarschuwing of CHO;
  • De klachtencommissie doet de klacht binnen zes weken na ontvangst hiervan af. Indien in casu nog een politieonderzoek tegen betrokkene loopt kan door de klachtencommissie hiervan worden afgeweken. Zij doet als dan de klacht af binnen 2 weken na sluiting van dat onderzoek;
  • Indien een betrokkene van mening is dat zijn klacht niet op een zorgvuldige en afdoende wijze is behandeld, kan de betrokkene een klacht of verzoek tot bemiddeling indienen bij het College bescherming persoonsgegevens.
  • Daarnaast kunnen andere gerechtelijke procedures aangespannen worden.
  •  

De klacht kan worden ingediend bij:

ROSA, Regels Op Stap Almere
Flevostraat 10
1315 CC Almere
Telefoon: 036 529 76 70
e-mail: info@eerlijkuitinalmere.nl

Bij telefonisch contact kun je eventueel de voicemail inspreken.
Je wordt dan zo spoedig mogelijk teruggebeld. 

Een ontzegging, wat nu?